Inschrijven

We zijn geopend voor inschrijving voor onderstaande postcodes

Indien u woont in ons postcodegebied (2311, 2312, 2315 of 2316) en nog geen huisarts in Leiden heeft, kunt u zich bij ons inschrijven zodra dit weer mogelijk is. De assistente zal dan een dossier voor u aanmaken en uw medische gegevens bij uw vorige huisarts opvragen. Vergeet niet uw vorige huisarts zelf op de hoogte te stellen van uw overstap, zodat zij uw medisch dossier kunnen doorsturen.

U bent pas ingeschreven als u een bevestiging daarvan heeft gehad. Wij doen ons best om inschrijvingen zo snel mogelijk te verwerken, maar door de grote hoeveelheid aanmeldingen kan het soms enkele weken duren voordat u een bevestiging ontvangt.

Heeft u vragen of wilt u op de hoogte worden gehouden wanneer inschrijven weer mogelijk is? Neem dan contact op met onze assistente via 071 521 2025.

Wijzigingen doorgeven

Wij vragen u vriendelijk om ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van wijzigingen in uw adres, telefoonnummer, gezinsstatus, of verzekeringsgegevens. Dit helpt ons om uw dossier zo actueel en compleet mogelijk te houden, zodat wij u de best mogelijke zorg kunnen bieden.

Wijzigingen kunt u bij voorkeur doorgeven per e-mail of via onze digitale patiëntenomgeving van Uw Zorg Online. U kunt uw wijzigingen ook telefonisch doorgeven door contact op te nemen met de assistente.

Uitschrijven

Als u besluit over te stappen naar een andere huisarts, geef dit dan door aan onze assistente. Zij kan ervoor zorgen dat uw medisch dossier wordt overgedragen aan uw nieuwe huisarts. Voor optimale zorg is het belangrijk om een huisarts dichtbij te hebben, zodat we snel en adequaat kunnen handelen bij noodsituaties. Verhuist u buiten ons postcodegebied (2311, 2312, 2315 of 2316)? Schrijf u dan binnen drie maanden in bij een nieuwe huisarts, omdat een te grote afstand goede zorg in de weg kan staan.

Inschrijfformulier

Belangrijke informatie ten behoeve van uw zorg

Toestemming voor het delen van informatie

Algemene voorwaarden

1 + 3 =